When My servants ask thee concerning Me, I am indeed close (to them ). I listen to the prayer of every suppliant when he calls on Me.Let them also, with a will , Listen to My call , and believe in Me.That they may walk in the right way.

Surah al -Baqarah-ayat 186

Friday 29 November 2013

last semester :)

Salam Jumaat .
Alhamdulillah. Finally, last semester to be as pelajar diploma. In shaa Allah. Hopefully everything's will be fine. Sekarang baru 1st week in semester 6. First week macam yeahh ilek2 jer sebab kelas pun macam berterabur sikit sebab jadual ada yang clash. Student degree kan tak habis lagi, so untuk student diploma ni terasa seronok sebentar sebab kelas cancel n postpone. Yeahh, awal2 memang syok gilaa laa kan takda kelas tapi bila tengah2 sem n dekat2 last week jenuh penat kena ganti kelas laa wehh. Btw, jadual setakat ni tak padat sangat, cuma hari isnin jaa padat gilaa. silalah merenung jadual aku untuk sementara waktu ni :


Lecturer ?
Alhamdulillah. Setakat ni okay lagi laa. ya lah, baru first week, rilek dulu nak nak judge pon. HAHAHA!

Classmate?
Alhamdulillah. Aku still stay dalam kelas yang sama dari part 1 dulu nuhh sebab selesa n aku memang dah sayang nak tinggal kelas tu. ( sikit pun tak pernah terlintas nak tukar kelas . heheh )

Housemate ?
Still stay dengan kawan2 aku masa sem lepas. Rumah yang sama. Takda pindah2.

lagi ?
takda idea dah . hahaha. btw, hari ni rumah sewa sunyi jaa, 3 orang kawan aku balik. Tinggal 3 jaa kat rumah sewa termasuk aku tapi yang sorang tuu keluar dengan family dia. now, tinggal aku dengan yang lagi sorang. masing2 dok dalam bilik sebab boring taktau nak buat apa. Hahahaha.

kbye.

dengan penuh kasih sayang,
aku           

             nak ni wehh :'(

No comments:

Post a Comment